Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2010 12:10 - Виваком добре смазана машина за измами.
Автор: pepina74 Категория: Други   
Прочетен: 2856 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От известно време както повечето българи и аз имам проблеми с мошениците от Виваком.Знам ,че много имат подобни проблеми .Моят проблем е следния .Сключих договор с Виваком за интернет да тук нищо лошо и нередно.Да но в деня в който трябваше да свържа всички тези кабели към домашния си телефон за да получа услугата за която съм подписала договор почнаха проблемите.Дни наред звъняне на 123 включително 2дена отсъствах от работа в очакване на техник да дойде да отстрани проблема ,но уви няма техник няма интернет само главоболия.И така на десетия ден ми беше обяснено ,че не мога да получа услугата защото някои вече ползва тази услуга на този номер.Питам аз как по дяволите ползва та нали аз трябваше да си преместя телефона в близост до компютъра за да свържа всички тези кабели отговора беше,че е някой които разбира и те не могат да направят нищо по въпроса.Не можели да ми задействат договора и така върнах проклетия модем с всичките кабели който явно са излишни .Обърнах се към друг интернет доставчик за 3дена ми пуснаха услугата ,а аз си казах всяко зло за добро.Да ама не октомври месец получих писмо от любимия ми Виваком ,че дължа 14.65лв за интернет.Взех писмото и отидох да се разправям как така искат от мен да плащам за нещо което отказаха да ми предоставят .Питам аз значи когато клиента не изпълнява договора плаща неустойки ,но защо когато вината е в доставчика пак клиента да трябва да плаща.Ако някой може да ме осветли за този парадокс .От доста време се ровя из нета и чета по разни форуми за това как масово хората са недоволни от услугите на Виваком знам аз не съм единствена.Но аз отказвам да си мълча и да плащам за нещо което не получавам.


Тагове:   машина,


Гласувай:
7



Предишен постинг

1. yotovava - В магазините те препращат да се оплакваш
08.11.2010 12:18
на телефона. Не знам някой да е успял директнода говори с отговорник по проблемите. Аз досега не съм.
Тази година три месеца не беше отстранена кабелна повреда, използвах това като повод да се откажа от интернета.
Валя
цитирай
2. pepina74 - yotovava
08.11.2010 12:22
не просто ме накараха да напиша писмена жалба и сега уж чакаме отговор от София.
цитирай
3. анонимен - Има две решения на проблема: едното ...
08.11.2010 12:23
Има две решения на проблема: едното се нарича Районен съд, другото - Комисия за защита на потребителя. Има и други две половинчати: Жалба до омбудсмана или жалба до Комисия за регулиране на съобщенията. Избираш си едно от посочените и действаш, а не ревеш по разни форуми.
цитирай
4. pepina74 - анонимен
08.11.2010 12:29
Не рева вече съм писала до всички които се занимават с това
цитирай
5. анонимен - Точка!
27.11.2010 11:52
абре,не разбрахте ли че човекът,гражданинът на БГ е човек..т.е. не е никаъв човек!
всичко и навсякъде е така направено че всеки да е просто един,дребен,микроскопичен случай..направен си и докаран си дотам,БГ гражданино,да си мнооого дребен,не те виждат,не ги плашиш,пука им! Важното е да те избудалкат и оберат...не го ли знаете?!
омбудсман,хахаха,съд,хахаах,защита на потребителя...мнооого са големи те,мноого са далеко..и мнооого работа вършат,хахаха!да бяха като в нормалните страни-би имало веднага ефект! ама тука е ненормална та страна където ефекта се върти около нулата..ограничен ефект и..си карат по старому да безчинстват!
откога тия фирми-мастодонти по пара,но и мастодонти по мошеничество и безобразие така си действат,а? от вчера,миналия месец или от години??
това е държавна политика срещу народа , вполза на монополни идиоти,които пък захранват властта и партизанските касички партийни!
България е НЕНОРМАЛНА,където ненормалниците и мошениците са защитени и толерирани законово!
цитирай
6. panazea - Здравей ,
30.11.2010 17:06
и аз така ! Много сме ожилените!
цитирай
7. pepina74 - panazea
02.12.2010 08:45
Много сме но лошото е че никоя институция не я е грижа наистина за малкия човечец.
цитирай
8. repairsinstructor - Протест
12.01.2011 17:11
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188&ref=ts
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepina74
Категория: Други
Прочетен: 98455
Постинги: 54
Коментари: 99
Гласове: 243
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031